goście, goście i znowu syrenka.

Nie doniosłem Wam jeszcze, ale może kto już zauważył, jak ma sprytne oko. Aster wróciła se do domu tymczasowego i umje już lepiej trzymać mocz znaczy siki i kupę też.

Poza tym umie tyłek nieco podnosić. Będą nad nią dalej pracować. Niezła i szybka z niej baba. Dzięx Fszystkim, którzy jej pomagali rzeczą i piątakiem, to ekstra ważne, żeby miała przyjaciół.

Ja na przykład nie mam przyjaciół  (kocich, bo ludzkich to mam wjelu i żem jest szczęśliwy od tego!) – albo mje uciekają, albo mje oko wydrapią, jakoś tak smutno mi trochu. Duża chyba zauważyła i dlatego przyjechał gość – znaczy szara baba co nie chodzi bo snajper wioskowy ją postrzelił gdzieś tam pod wielkim miastem. Taka syrenka nieco.

Tera ona jest na trochu u nas ale się jednak nie chce przyjaźnić za bardzo. Bo się boi, gupia baba. A w sumie to się jej nie dziwię. Małe to, gdzieś tam z wioski a tu w trzy tygodnie weci, jeden, drugi, czeci, tomografowanie, kłucie, podróże, no można zgłupieć. Albo się zdenerwować. No i ona się zdenerwowała. Ale u nas jest spokojnie, chyba, że drę się ja albo Iskierka. I jej się ten spokój ma udzielić i ma się naprawiać trochu. Dobrze by było bo ten snajper wioskowy zepsuł jej chodzenie i pęcherz i zwieracze fszystkie. Wypada i wylewa się wszystko. Pielucha powiadacie? Jak u Aster?

NIE – bo ta szara baba (na imię ma Łapka) to se ZĘBAMI ściąga pieluchę w dwie minuty a kubraka nie chcemy, bo ona kłębek nerwów na razie. Cwana bestia.

Obczajcie:

 

i kciuki za jej zwieracze i nerwy trzymajcie.

 

7 myśli nt. „goście, goście i znowu syrenka.

  1. Morfie. Ty nie masz przyjaciol? Ty? To jest najprawdziwsze nieprawda. Tyłu ludzi twój blog czyta! Trzymam kciuki za pacjentek a najbardziej trzyma kropka.

    • Ludzkich przyjaciół to ja MAM na 100 % !!!!!!!! Ja to wjem! Ale koty się ze mną nie chcą przyjaźnić. Powaga.
      Żeby ludzkie przyjaciele się nie martwiły, że ja nie wiem o ich przyjaźni to ja żem nieco wpis zmienił. Ale koty mje nie lubią. JEDEN mje lubił. Dawno i króko, taki wjelki tymczas Miciuś Maciuś. My się tłukli wesoło.

  2. Biedna Bura śliczna Baba 😦 na wsi tacy snajperzy są i krzywdzą niewinne Koty
    może kiedyś ktoś strzeli takiemu chociaż solą w tyłek
    Trzymamy mocno kciuki za rehabilitację Koteczki ❤

  3. Nie to że my złośliwi są, ani troche. Ale gdyby takiemu snajperowi coś się omsknęło i we własne odnóże by trafił, to bylibyśmy wielce ukontentowali.
    Trzymamy kciuki za śliczną Babę 🙂

Skomentuj

