Jak żem świętował pod prąd.

Ja żem nigdy nie był populistyczny znaczy żem Fszystkim nie schlebiał czy coś.

Uwaga: to zdanie mje kosztowało pół godziny myślenia, jeden wpiernicz Zuzannie i mega walenie łapą w szafę. Bo żem się starał mądrze jak Kefir pisać a mje nie wychodzi.

To tera po mojemu, bo mje się oko wybałusza od myślenia.

Warto iść pod prąd. Nie być w tej tam masie tylko coś se wykminiać po swojemu. Ja tak robię i jestem INNY i wcale nie jest to złe tylko fajowe.Dzięki temu mje zauważacie, zaglądacie i możemy se razem pomagać.

A dziś w dzień bab kocich i ludzkich  JA żem znów był INNY i to nie ja dawałem prezenty ale  JA żem dostał największy prezent i paczkę wjelką od Bab.

Drogie Kobiety Angelino i Elżbieto normalnie żem się rozradował i tera to JA świętuję, tylko mje nie chcą dać pościeli tej w koty, bo niby popsuję czy popuszczę. No nic. Ponegocjuję jeszcze.

Dziękuję Wam wjelce!

P1180851

 

 

 

 

2 myśli nt. „Jak żem świętował pod prąd.

Skomentuj

