weekend pożegnań.

Mje tam niby fszystko jedno, ale Duzi się niby śmiejom i cieszą  a w środku się bardzo martwią, jak to będzie.

Tyle już tych kotów tu było i pojechały se do domów, że już by Duzi mogli się ogarnomć z emocjami.

Ale się nie ogarniają i wciąż się boją i cieszą zarazem w jednej chwili, komiczne.

Pojechała Baba Łapka, co nie chodziła a już chodzi ale jeszcze z sikaniem problem. Oby ją dom kochał mimo wszystko.Bo nie jest łatwo mieć sikacza w domu ale można to ogarnąć jak się ma chęć i miłość.

Taka była:   https://drive.google.com/open?id=0B4tfb1sHxTQ8UDlyNXE2VVY1cW8

Taka jest: https://drive.google.com/open?id=0B4tfb1sHxTQ8aU56Vmh3b1BtOTg

Pojechała Baba Iskierka, co pół roku czekała i jest stara nieco i chora na serce. Coby ją też kochali i rozumieli ją dobrze i jej potrzeby i takie tam. Tu nam macha na pożegnanie.

P1180882

No niech mają dobre życie.

A ja też żem pożegnał coś. Nie kogoś. Moje KRZESŁO ulubione z balkonu, co żem je mjał od wielu lat. I tera była w nocy wichura i krzesło latało trochu albo i więcej i nie dało rady wylądować bezpiecznie i je musieli wyrzucić.

Takie było i je mjałem od kiedy tu mjeszkam, znaczy z siedem lat i się ze mną przeprowadzało nawet. Lubiłem je.

P1040819

Jak żem stracił to krzesło, to mje chcieli Duzi pocieszyć i aranżowali dla mnie wiosenny balkon. Pocieszyłem się, mam taką tera aranżację, zwraca uwagę prowansalski kosz ze śmjetnika. Czekam też, aż mje trawa w pojemnikach odrośnie, bo nie mam czym rzygać.

P1180890

I oprócz pożegnań, ktoś nam przybył ale nie kot. To by było za proste. Opowjem, spoko.

 

 

 

 

 

 

5 myśli nt. „weekend pożegnań.

  1. Kochany Morfiku, dziękujemy za to,ze tak dobrze opiekowałeś się Łapką i Iskierką.
    Waszym domownikom zyczymy zdrowia i dużych plam słonecznych!

  2. Kochany Morfiku, same wspaniałe wiadomości. Jest super a będzie jeszcze lepiej!!! Podgląd Twojego balkonu nasunął mi pewien pomysł na aranżację mojego, tak, że kiedy wiosna przyjdzie Kropka mogła też jak najlepiej korzystać ze słońca. Na krzesło niestety nie wskoczy…No i oczywiście – pełno trawy ma być do wylegiwania i rzygania..

  3. Trzymamy łapki za Babę Iskierkę i za Babę Łapkę, którą Twoja Duża na cztery łapy postawiła, coby były kochane zawsze 🙂
    I ciekawi jesteśmy wjelce, kto Wam przybył, jak nie kot?!

  4. Morfi kochanie,super wiadomości 😊 Baby Ci pojechały w świat i będą miały swoje domki.Wyszły dzięki Wam na prostą .Życzymy Łapce i Iskierce szczęścia wielkiego i długich lat życia.Morf fajny masz ten kosz no git wysiadówa

Skomentuj

