Najlepszego dla Dużego.

Mamy pierwszego dnia wiosny a nasz Duży ma urodziny. Z tej okazji żem chciał powiedzieć, że mu życzę wjelce dobrze.

Ma on bowiem dla mje czas i zawsze mje pomiesza chrupy w misce, bo ja lubię, jak mam pomieszane.

I rozumie, że trzeba mi też sypać obok miski i że trzeba ze mną chodzić na spacer jak chcę a chcę często i na koniec dnia o 23 też chcę obczaić korytarz.

Kwęka, ale idzie.

I dlatego zafsze mu towarzyszę w łazience i się drę po piątej rano, bo bym tę pomieszaną kaczusię już chciał.

Bawimy się czasem w kocią wojnę i czasem go ukąszę ale tak przyjaźnie. Dobrze mje się z nim śpi ale Duży nie lubi za bardzo jak ma mój nos przy obliczu, bo że niby gryzę.

Jak mam tyłek przy obliczu też źle, bo śmierdzę. Wybaczam Dużemu tę marudność.

Zrobił mje wchodzidełko na kanapę, bo mam stare nogi i ze mną rozmawia i się rozumiemy. Tak mi się wydaje.

Najlepszego!

 

8 myśli nt. „Najlepszego dla Dużego.

  1. Wszystkiego najlepszego dla Dużego! Zdrówka przrde wszystkim żeby mógł zawsze pomieszac kaczusie i wychodził na spacerki! Pięknie Morf o Nim napisałeś ❤

  2. Morf fajnego masz Dużego my wszystkie też mu życzymy szystkiego najlepszego i żeby zawsze kochał koty,i żeby chodził z tobą na spacery i mieszał kaczusie ,fajne jest życie jak siem ma takich Dużych

  3. Naaaajlepsze życzenia dla wiosennego Dużego!!! najsympatyczniejszego ze wszystkich Dużych kotuf i że nas , fuczastych dobrze rozumi 🙂 Tuliś i reszta ferajny 🙂

Skomentuj

