Starsza pani lata.

Jest tak: na starość przychodzi mondrość, podobno.

Bo mądrość jak mówią, to przychodzi z wiekiem, ale czasem to jest wjeko od trumny.

Mje to nie grozi, bo ze starości to ja jestem tylko wredniej upierdliwy i nic więcej. Mądrość żem miał i mam wielką. Wiem na przykład, że rano trzeba wstać, napchać się kaczusi z ziemniaczkami i i spać tak długo aż będzie świeża woda w misce. Jak już jest to się wstaje, pije i jęczy na spacer. I spać potem. Po drodze można zapolować z zasadzki, bo ja słabo biegam, to z zasadzki poluję. Na Zuzannę na przykład. Można też przepychać ofjarę wzrokiem. W tym jestem dobry.

Siadam, paczam i przepycham kota wzrokiem i paczaniem oka. Raz raz i spiernicza z poduszki i ja mam ciepłą poduszkę pod tyłek.

No ale dość o mje.

Chcę Wam pokazać babę Milejdi, co jak wiecie jest stara, chuda, ma 3 zęby i ostatnio chorowała tak jakoś bardzo, że Duża już jom widziała w małej urnie.  Powaga. Ona już parę razy to tak się bujała przy tenczowym moście. Ale siem póki co cofa od tego mostu.

Czasem też jej się cofa, ale to inna historia jest.

Póki co się baba wygramoliła z tego jakoś. I uwaga – baba nie jest na żadnych prochach, baba leków nie bjerze a paczcie jak starsza pani lata.

https://drive.google.com/open?id=0B4tfb1sHxTQ8Mkxwd3VLb1owWXc

 

Jak tak nie latam, ja mam grację czołga czy tam pancerfausta, taką inną zwinność i lekkość. No.

 

8 myśli nt. „Starsza pani lata.

  1. Baba Milejdi super kotka ,lata tak jak my dzisiaj za tymi pomponami co je dostalismy od twojej Duzej a nasza Duża to właziła za szafe coby te pompony powyciongać i wrzeszczała na Dużego że ich nie widzi tych pomponów;))))))))A Gułka to była nieszczensliwa bo jej kolana twojego Dużego uciekły. A pózniej to moje Duże wspominali Rokite i było trochem smutno

Skomentuj

