Mięso bez mięsa i Wiki.

Byliśmy zaaferowani, bo nam się magia z dywanu popsuła i Rumianek się bardzo pochorował, tydzień w szpitalu siedział z gorączką i mu nie przechodziło. Fszytskie złe choroby wykluczyli i w końcu Rumianek się ogarnął i mjał dobrą temperaturę i do DT pojechał.

Ja żem znowu miał problem z jelitami i to poważny i jak mi minął, to mje wrócił znowu i Fszyscy byli przejęci a kuweta byłą zajęta. Stale. Przeze mje.

Jakoś opanowałem to z pomocą leków i troski Matki Zastępczej. No. Dzięx. Za zdrowotny spacer szczególnie.

A Duzi byli na wJelkiej w wielkim mieście imprezie z jedzeniem bez mjęsa i nabiału (Vegan Food Festival w Browarze mIeszczańskim).

Jedli klopsy bez klopsów i chłodniki bez mleka i im smakowało, Duża tak je w sumie codziennie ale i Dużemu smakowało też.

I były tam fundacje: Otwarte Klatki i Viva!, co jej częścią jest KOTYlion, co ja jestem od nich. I wrocławskie schronisko było i psy, co by je wzięli Duzi najlepjej ze sobą, bo fajne i jeden był w moim wieku trochu.

No i Neko było też, i przy pjerogach wegańskich cegiełki na koty były.

I było wjelce git i Duzi dali do każdej skarbonki coś i se sery bez mleka przywieźli.

A to WIKI – ta duża psica z naszą Dużą.

Wiki czeka we Wrocławiu, w schronisku – czeka długo a jest mega miła i przytulna. I małe i duże i młode i dorosłe, w cholerę ich jest, domów szukają, sami wiecie.

Te, które były na wegańskiej imprezie normalnie wesołe, miłe, ułożone i umiejące prawie Fszytsko. I tylko trochu miejsca w sercu i na kanapie chcą.

Naprawdę git, że ja z tym moim tyłkiem i wrzaskiem mam dom i mam co chcem. I tego i Wam życzę.

 

 

 

 

Jedna myśl nt. „Mięso bez mięsa i Wiki.

Skomentuj

