Pogłoski o Babach. Dementuję.

Już normalnie internety mje huczą, że mam babę pokazać, nawet już nowe baby – jakby one były tu w wjększej ilości.

Demencjuję , demontuję czy coś.

Baby są takie:

Zuzanna – nasza na zawsze. Charakteryzuje jom zez i tUstość.

Milejdi – nasza na zawsze. Ważne cechy:  wredność oczuf, chudość.

To są te baby:

IMG_4774

Matylda – na DT , nie ogarnia przestrzeni i jej to nie przeszkadza.

Małgorzata – pacjentka, cwane stworzenie i bezczelne, kocha Matyldę aż jej do łysości szyję wylizuje.

To te baby jak się gryzą i kochają a potem odpoczywają.

P1190207

Mała – pacjentka – nie chodzi i nie sika sama i jest pjękna bo czarna. Straszny wypadek jej się zdarzył ale ma dom   ją bardzo kochają. Lubi jak widać koszyki.

Ja jestem rodzynkiem i jak widzicie łeb mi opada i z budki wypada od tego Fszystkiego. Uprzednio żem wycisł łapami Babę Milejdi z tej budki.

P1190240

Nasyciłem Was wieściami?

 

4 myśli nt. „Pogłoski o Babach. Dementuję.

  1. Nasyciłeś, nasyciłeś, ale ….
    Morf, chłopie, czemu się wypierasz, DEMENCJUJESZ 😉 ? Z fotorelacji niezbicie wynika, że SOM nowe baby i to aż trzy: Matylda, Małgorzata i Mała. Trudno się dziwić, że przy tej ilości łeb Ci opada.
    R i T
    Piękne zdjęcie rezydentek
    Duża

  2. Fajne masz te baby, Morfie, Ja mam tylko dwie (babę Zuzię i babę Matkę), a też mi czasem łeb opada. Matka przynajmniej daje się ugniatać,

Skomentuj

