Dlaczego lipcowa data jest ważna.

I nie chodzi mje o 22 lipca ale o dziś – o 21 lipca!

No ktoś wie? Albo kojarzy ? Albo pamięta? Ja nie pamiętam, bo mje tu nie było. Jeszcze.

A był rok 2008. Znaczy trochu dawno.

Był 21 lipca i było gorąco. Pojawił się ON. Kot, co od niego pochodzą inne koty no i JA.

I naprawianie kotów od niego pochodzi i tymczasy i FSZYTSKO.

I tytuł tego bloga.

To już wiecie?

Dziś to by było 9 lat. Ale już go nei ma z nami, tak jakby ciałem.

Ale jest Fszędzie i Zafsze, bo jest tera Mała i Julian i ja jestem i Baba Milejdi i w cholerę innych gnojków było i będą.

I ludzie znajomi i zaprzyjaźnieni od gór do morza i Matka Z.

I Zuzanna z tustym zadem.

21 lipca 2008 roku Duża adoptowała se KEFIRA.

Był chory i biedny. Ale był git, powaga. Mózg tego zespołu, bez niego to bym chyba w politykę poszedł ale on mje nauczył sensu i roztropności. Tera ja jestem mózgiem.

Nie miał zębów i jednej łapy ale mjał to COŚ.

No to obczajcie przedtem i jak już był u nas:

i jeszcze trochę co pofspominamy, co? Niżej macie pokaz slajdów, se strzałki klikajcie.

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

Dziewięć lat temu szczerbaty kuternoga wziął i Dużej życie zmjenił. Powaga.

Najlepszego Kefir kumplu, gdziekolwiek jesteś. No.

Żem się wzruszył.

7 myśli nt. „Dlaczego lipcowa data jest ważna.

  1. U Was Kefir był tym PIERWSZYM.
    U nas-SZAFIR. Kot,który zmienił nasze myślenie o tym gatunku.
    Teraz ONI są razem TAM a my-TU.
    Dziękuję IM za wszystko!

  2. Kefir – kot legenda. Pewnie, że pamiętamy. Moja Pierwsza, która życie mi zmieniła, to Kota, przyszła w nocy 22/23 lipca 2005. Też już jej nie ma z nami, ponad półtora roku, rak niszczy. Trzymaj się Morfie, trzymaj się Duża, wspominajcie.

  3. Żem się wzruszyła…umrzeć..tego nie robi się ludziom….Trzymaj się Morfie kochany i Duża i Duży. Dzieki Kefirowi i Wam ten świat jest chociaż trochę lepszy. Serdecznie pozdrawiaja 2 gUpki – Kropka i Pimpek

  4. Zawsze jest ten najważniejszy KOT u nas był Rokita miał zaszczyt być kumplem Morfa .Rokis był najlepszym najmądrzejszym KOTeM i dzięki niemu mieszka u nas piątka, tak jak dzięki Kefirowi Duża robi tak wiele dla kotów .Za TM jest Kefir i Rokita i jeszcze kilka naszych przyjaciół będzie taki dzień że spotkamy nasze koty za TM ale teraz pomagajmy tym które tego potrzebują przez pamięć Kefira i Rokity

  5. Pamiętamy kochany Morfie.Stanowiliście cudowny duet,teraz wszystko na Twoich barkach,ale coś mi mówi że Kefirek Cię wspiera zza TM.Na zawsze będziecie kumplami i zawsze Kefir będzie w pamięci i sercu ludzi od gór aż do morza.Teraz tam za TM pokazuje język,taki uroczy kochany Kefcio.Tulę Ciebie i Dużych w tej tęsknocie za nim…

    • Tak, zawsze jest ten taki inny, najwazniejszy, choć niekoniecznie pierwszy kot, ale taki, który zmienił wszystko w życiu . Taki był u mnie Rolfik [*], który odszedł 21 czerwca tego roku . Czy to zbieg okoliczności czy coś znaczy? Kefir by wiedział .

Skomentuj

