otoczony babami.

Jest święto bab ludzkich i kocich.

Zostałem wytypowany przez Dużą, żeby hołdy składać i żeby gadać, jakie to baby są git.

Bendę asertywny jak zafsze i odniosę się asertywnie do bab kocich. Mje nie podoba się, że mje one otaczają. Nie ma równoważności i nie ma harmonijki czy harmonii.

Jestem ja i baby.

Obecnie mje otaczają CZTERY baby: Milejdi, Zuzanna, Iskierka i Łapka. To jest w jakiś tam sposób niekomfortowe.

Żem zajął się retrospekcjom i wyszło mi, że ZAWSZE był żem zdominowany babami, czy małymi tymczasowymi czy starymi.

W takim układzie wywierają mje naciski i presję i takie moje życzenia pod przymusem składane i jako takie nie majom mocy  wiążącej.

Aby być wiernym sobie i the Morf way of life powiem po mojemu otwarcie i prosto w Wasze oczy czy oko, ile tam macie:

Poważnie wiem, że baby mają ciężko. Mają te małe kociaki i są z nimi same. Muszą brzuch mieć pełny by o nie dbać i jeszcze ich brzuchy napełnić. I muszą je nauczyć Fszytskiego i jak żyć żeby wyróść na kota. A potem znów od nowa mają te małe a świat nie jest dobry dla malców.

To ja życzę Powszechnej Sterylizacji – takiej organizacji od pomagania kocim babom, żeby ludzie ją wspierali, piątaki dawali, żeby biedy nie było a kocie baby żeby mogły się skoncentrować na polowaniu na piłki z włosami albo na wymuszaniu pasztetów z bażanta a nie na walce o każden dzień i zdrowie.

Zamiast goździków i rajstopów – piątak dla Pań Kotek. Żeby nie było, że jej ich nie szanuję i nie cenię. Cenię Panie Kotki, szczególnie jak mje niedawno chuchro Milejdi ostatniom gałkę oczną rozwaliła. Duża też to doceniła i żem kosztowne wielce krople dostał.

Do rzeczy: to jest skarbonka dla Pań Kotek

Fundacja «Szare, bure i łaciate»
ul. Kopalniana 14 m 3, 42-271 Częstochowa
KRS 0000508232
Konto: 39 1140 2004 0000 3302 7515 2721
W tytule: Powszechna Sterylizacja
BIC/SWIFT mBanku: BREXPLPWMBK

Dobra, tUsta Zuzanna wygrzała poduszkę, wezmę jom, tą Zuzannę przegonię i będę miał ciepło. Święto to ona ma i tak codziennie.

Najlepszego!

 

 

6 myśli nt. „otoczony babami.

  1. Ja Cię przyjacielu doskonale rozumiem, mimo, że babę mam tylko jedną. Ale Igła jest wielce ekspresyjna (pyskata znaczy się). Wczoraj pogoniła mi kota i to tak porządnie! A to tylko dlatego, że jej położyłem łapkę na głowie… Nastroszyła ten swój ogonek chudy jak sznurówka i dalej kotłować biednego Flonka (czyli mnie) po podłodze. A paszczę przy tym darła niemiłosiernie! Aż się Duzi zainteresowali czy aby krew się nie leje 😉
    Na szczęście wszytko było w porządku. Potem dostaliśmy kolację i poleżałem sobie koło Dużej na wersalce jak coś w komputrze pisała 🙂 A Igła przyszła i polizała mnie w ucho 😀
    Baby są fajne 😉

  2. Morfie, wszystkiego najlepszego dla Twoich bab. U mnie tylko jedna baba – Zuzia. Co prawda Matka też baba, ale jako koci personel stoi niżej w hierarchii.

  3. Pięknie żeś to Morfie ujął. Jesteś jakby władcą haremu a to też jakiś plus tych bab. I pamiętaj że jak się ma jedno oko to trzeba go bardzo pilnować 😉 bo ta jazda z gałką była rzeczywiście straszna. Sterylizację powszechną nada wspierać.

  4. Piękne życzenia Morfie.Jesteś chłopie takim słodkim rodzynkiem wśród Bab.Powinny Cię szanować,a nie oko wydłubywać.Pilnuj gały bo trza lukać czy która podusi nie chce Ci zaiwanić

Dodaj komentarz