mam wirtualnego kumpla. Stefana.

Wirtualny to jest modne słowo. Znaczy, że coś jest, chociaż tego nie widać albo coś. Jak nie widać to po mojemu nie ma. Wirtualne chrupki?  Nie ma takiego czegoś. Ale do rzeczy. Jest taki Stefan w schronisku. Biedny był bardzo, chory i nie jadł. Długo jest w szpitaliku. Lepszeje. Dobrzeje znaczy. Duzi jeżdżą do niego często ze smakołykami, szczotką, witaminami i głaskaniem. Fajny z niego gość, zabijaka podwórkowy. Podoba mi się. Taki mój kumpel wirtualny.  Może jak wylepszeje to go ktoś pokocha? I zabierze ze schroniska? On jest ładny, znaczy będzie, spokojny póki co i baaaardzo się Dużym podlizuje mrucząc, ugniatając i się tuląc.

Taki był:

Obrazek

Obrazek

ale już jest lepiej, patrzcie:

Obrazek

Obrazek

Reklamy

deKUPAż

no . To bardzo modne i stylowe takie jest. Rzeczy się okleja obrazkami, i maluje i takie tam i potem się wszyscy zachwycają. Można tak robić meble, różne tam pudełka i ozdoby. To żem też zaczął. W sumie dawno żem zaczął. Prekursorem byłem nawet, mówi Kefir. ZdeKUPAżowałem w domu wiele. Wczoraj pufy, kanapę i szafkę. I podlogę codziennie. nawet ciuchy i pościel potrafię zdeKUPAżować, tego nawet w galeriach internetowych nie widziałem. Aha – Duża mówi, ze zdjęć moich prac nie będzie. Pewnie żeby nie ukradli mi pomysłów, co nie?

kazali napisać, że jutro wielki dzień

bo Kefir ma 5 domowe urodziny. Tak prawdziwie nie wiemy ile ma lat. Ale jutro kończy pięć domowych lat. Przyszedł taki bez łapy i zaropiały, potem mu wszystkie zemby wyrwali a potem miał kumpelę Mrunię, ona umarła i potem to żem był ja. Jakby kto pytał też będę mjał domowe urodziny  15 sierpnia. Czfarte.

Ale dobra, o Kefirze teraz. Ostatnio nam podupadł trochę, wyłysiał i taki się zrobił jakiś postarzały, Duża mówi.

I kupę wali gdzie chce a czasem i nasika. I lekarz mówi, że nie jest źle z nim. Fakt – bawić to mu się chce i kwękać , żeby go drapać pod brodą i włazi na Dużych i się uwala. Ale Duża mówi, że Kefir się postarzał. To zróbmy mu MEGA GIT urodziny  z super żarciem i zabawką z tasiemki, co?

nie chciałem Was wystraszyć i zasmucić.

Wystraszyć to ja lubię Kefira i go gonić potem. Wam to chciałem tylko napisać, że trza pomagać i że każdy może i że koty i psy powinny być w domach a nie tam za kratami. Bo smutne to.

Jedna Duża dała cały wór smakołyków dla psów i ja dałem jeszcze jeden namiot i moja Duża to da tam. I Wy jak coś macie – to dajcie gdzie tam mieszkacie komuś, kto pomaga zwjerzakom. I pobawcie się z tymi zwjerzakami.A pamiętacie – żem pisał – że z opcymi psami łazili. No z taka babą Melanią. Git baba ponoć, wielce szalona. I znów chcieli do niej iść a baby nie ma ! Baba dom znalazła! O to ja Wam pokażę tę psią babę i zaglądajcie i nie smućcie się bo od tego to nikomu ani Wam ani nam lepiej nie będzie. Dobra? A tu foty baby Melanii co jest już w domu, foty som ze spaceru jak moi Duzi z nią byli. Mje nie wzięli.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

 

nie powinno tak być.

Myślałem sobie. Kefir w kółko myśli, to i ja spróbowałem. Ale smutno mi się zrobiło. Nie wymyślę nic. Tylko Wy możecie – jak pomożecie kotu, psowi czy tam babie kociej albo co. Ja żem był w schronisku. Baba była. A nie powinien nikt być. Weźcie sobie jakiego git kota czy krzywom babę albo kociaka albo pjesa. A jak nie możecie wziomć – to dajcie im zabawki, coś dobrego albo – co jeszcze ważniejsze – pójdźta pogłaskać, czesać albo na spacer z pjesem wyjść. Ja żem kotom tam w schronisku dał swój namiot. Biegły do niego i się cieszyły. Wolałbym, żeby ktoś dał tym kotom nie tylko namiot ale dom na zawsze. Tym zasmarkanym też, katar się wyleczy przecież, no nie?

To ja teraz zbieram – zabawki, wszystkie, psie też, szczotki, stare smycze czy tam obroże, miski, wszystko. Żeby im dać.

Obrazek

 

Tak nie powinno być…

mało mje.

nie żeby wagowo, wagowo git mje jest. Ale na zdjęciach coś widzę więcej baby. Niech tam. Komiczna jest i krzywa. Nikt jej nie chce a ona jest w sumie fajna. Mruczy jak 4 x ja  + 10 x Kefir (chyba) znaczy głośno, bawi się jak gupia, kradnie żarcie, nawet leje  gdzie trzeba i jest wielce cwana jak chodzi i żebranie i kradzenie. Paczcie, jak ona się bawiła:Obrazek

ObrazekObrazek